18. 1. 2017  |  Meniny: Bohdana

Metóda Ludmily Mojžíšovej – čo ma čaká?

Stúpenci tejto metódy z radov zdravotníckych pracovníkov ju presadzujú ako „Metódu prvej voľby“. Ak nastanú problémy s otehotnením, mala by sa žena rozcvičiť, narovnať si panvu, a ak do roka až dvoch neotehotnie, až potom by mali nastúpiť hormonálne a operatívne vyšetrenia a liečba.

 

Ak uvažujete o vyskúšaní Mojžíšovej metódy, určite premýšľate o tom, čo vás čaká. Aké cviky budete cvičiť a načo sú dobré?

Zmyslom tohto cviku je posilnenie svalov na bruchu a zadku a uvoľnenie svalov okolo bedrovej chrbtice a svalov panvového dna.

Opäť posilňujeme svaly brucha a zadku, fixujeme panvu v správnom postavení.


Týmto cvikom preťahujeme svaly pozdĺž chrbtice, zároveň ich posilňujeme, preťahujeme prsné svaly, uvoľňujeme bedrové svaly a mobilizujeme bedrovú chrbticu.


Pri tomto cvičení dochádza k silnému uvoľneniu svalov pozdĺž hrudnej a bedrovej chrbtice a mobilizácii 4. a 5. bedrového stavca a krížovej kosti.


Posilňujeme svaly zadku, predovšetkým jeho dolnej tretiny. Dá sa cvičiť s pomocou partnera, ktorý kladie cvičiacej odpor.

Čítajte tiež:


Pretiahnutie priťahovačov stehien, ohýbačov bedier, uvoľnenie krížovo-bedrového skĺbenia.


Zmyslom cviku je uvoľnenie hrudnej a bedrovej chrbtice, pretiahnutie svalov pozdĺž hrudnej a bedrovej chrbtice. Pretiahnutie svalov šije, posilňovanie brušných svalov a svalov zadku.

 
Uvoľnenie hrudnej chrbtice a prechodu krčnej a hrudnej chrbtice do rotácie, pretiahnutie svalov pozdĺž chrbtice, pretiahnutie svalov na prsiach a krku.

 
Cieľom cviku je uvoľnenie krčnej, hrudnej a bedrovej chrbtice do úklonu a pretiahnutie príslušných svalov pozdĺž chrbtice.

30. 9. 2016 |

Naposledy navštívené